O odchudzaniu

Warto wiele wiedzieć na temat odchudzania. Rozbierając zawartość suplementów diety na czynniki pierwsze najczęściej dostrzeżemy bardzo podobne składniki, czasami tylko uzupełnione jednym elementem, decydującym zdaniem producenta, o skuteczności całego składu. Należy pamiętać, że suplementy diety, bo z tym najczęściej mamy do czynienia w przypadku specyfików na odchudzanie najczęściej zawierają te same składniki, które i tak spożywamy jeżeli nasza dieta jest dostatecznie zbilansowana i urozmaicona. Odchudzanie polega na ograniczeniu spożycia energii poniżej zapotrzebowania organizmu. Energię potrzebną do normalnego funkcjonowania organizm czerpie wówczas ze spalania zapasów zgromadzonych w postaci tłuszczu. Najbardziej korzystne i skuteczne odchudzanie to takie gdzie tkanka tłuszczowa jest spalana powoli. Sami musimy zdecydować, czy chcemy wybrać szybsze odchudzanie kosztem większych wyrzeczeń dietetycznych, czy wolniejsze odchudzanie, ale przy mniejszych ograniczeniach ilości spożywanych kalorii. W początkowej fazie stosowania ograniczeń dietetycznych masa ciała szybko się obniża w wyniku utraty nie tylko tkanki tłuszczowej, ale przede wszystkim wody. Później utrata wody zmniejsza się i ubytek masy ciała staje się wolniejszy. Wiele osób w takim momencie poddaje się uważając, że stosowana dieta odchudzająca jest nieskuteczna. Część składników suplementów istotnie może nam pomóc w odchudzaniu pod warunkiem jednak, że zażywaniu tego środka towarzyszy zdrowa dieta i aktywny tryb życia. Bez tych dwóch elementów prawdopodobnie cały program odchudzania nie powiedzie się, a wydatki na środki wspomagające zrzucanie zbędnych kilogramów okażą się i daremne i bezowocne. Pamiętajmy o tym, że nie wymyślono jeszcze cudownej tabletki na odchudzanie, która pomoże nam zrzucić kilogramy bez wysiłku i bez wyrzeczeń. Dziennie nie powinno się przekraczać ilości 60 gram tłuszczy. Należy spożywać tylko niskotłuszczowe produkty. Do przygotowywania posiłków używaj tylko zdrowych tłuszczy i olei, czyli tylko pochodzenia roślinnego. Są one bogate są w nienasycone kwasy tłuszczowe. Dowiedz się, że masz dobrze przygotowane śniadanie, ponieważ to jest prawdopodobnie jeden z posiłków w ciągu dnia, którego mamy możliwość pominięcia. Szczególnie wtedy, kiedy oznacza to, że możemy dłużej poleżeć w łóżku. Podczas całego procesu szybkiego odchudzania należy jednak pamiętać, że dla naszego organizmu lepszy będzie poranek z dobrym śniadaniem niż solidną kolacją. Uwolniona od starych zapasów i złogów oczyszczona w trakcie głodówki tkanka pozbywa się źródła swoich dolegliwości i odzyskuje wigor. Dzięki głodówce skóra odmładza się i staje się piękniejsza, gdyż tkanka łączna odzyskuje prężność. Glodowka lecznicza jest jednym z niewielu skutecznych, biologicznych środków odtruwających organizm w naszym tak bardzo zanieczyszczonym środowisku. Głodówka służy utrzymaniu dobrej formy fizycznej i psychicznej. A teraz kilka przepisów na przeprowadzenie głodówki podczas odchudzania, czyli rodzaje głodówek: Głodówka odchudzająca wodna – picie wody mineralnej lub źródlanej od 1 do 2 litrów dziennie przez ludzi ważących w normie i od 2 do 3 litrów dziennie przez ludzi z nadwagą. Głodówka odchudzająca herbaciana – trzy razy dziennie po 2 filiżanki herbaty z różnych ziół (bez dodatku miodu).

Banner